Pogledajte jednu poruku
Old 04.11.2007, 11:29 AM   #7
B*u*v*i*c*a

B*u*v*i*c*a's Avatar

Status: Diskutant
Korisnik od: 19.06.2007
Godine: 20
Pošaljite poruku pomoću MSN-a korisniku B*u*v*i*c*a Pošaljite poruku preko Skype™ korisniku B*u*v*i*c*a
Default Ovo je samo za Sandolinu :)

Kada sam prvi put videla ovu temu nije mi padalo na pamet da saljem prijavu, ali posle Sandolininog posta sam odlucila da promenim misljenje... Ipak je ovo samo veliko zezanje i nadam se da ce nas sto vise slati prijave...

Pa ajmo...

Ime i prezime: Andrijana Kukolj
Nadimak: Anja, Buvica, Maza, Gricko...
Datum rodjenja: 16. septembar 1988. godine
Drzava: Srbija
Mesto stanovanja: Beograd, opstina Zemun
Nacionalnost: Srpkinja
Veroispovest: Pravoslavna
Zanimanje: Zavrsila sam osnovnu i srednju ekonomsku skolu (smer- ekonomski tehnicar) u Zemunu. Ove godine sam postala student na prvoj godine Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
Slobodne aktivnosti: Trenirala sam 6 godina odbojku i bila primorena da prestanem jer sam zadobila laksu povredu kicme. Sada se samo rekreativno sa vremena na vreme posvecujem nekim utakmicama sa drustvom. Kao mala sam svirala sintisajzer i to mi je jako dobro islo ali me preterano nije zanimalo. Takodje, sam u tim nekim godinama i izbacena iz folklorne grupe, proglasili su me previse neozbiljnom! U osnovnoj skoli sam se bavila humanitarnim radom u skoli za gluvo-neme preko Crvenog krsta...
Mane: TVRDOGLAVA, ponekad inatljiva, previse samokriticna, preterano drska prema osobama koje mi se ne svide na prvi pogled...
Vrline: Humana, komunikativna, za prave prijatelje spremna SVE da ucinim, umem da prastam i nisam zlopamtilo!
Poroci: Internet, nekada su bile cigarete (ne pusim vec 4 meseca!)